کتاب کابالا و پایان تاریخش + دانلود

  جلسه یکم: زایمان بزرگ     جلسه دوم: شناخت کابالا و نقش سترگ آن     جلسه سوم: فلسفه وجودی ابلیس     جلسه چهارم: آیا کابالا یک «تصوف» است؟     جلسه پنجم: انسان شناسی، لذت یا سعادت؟     جلسه ششم: کابالیسم جریان ابلیسی است     جلسه هفتم: مشافهة حضوری با شیطان     جلسه هشتم: نبوت ها و اریستوکراسی     جلسه نهم: قابیل اولین همکاری میان بشر و ابلیس     جلسه دهم: نوح و مبارزه با کابالیسم     جلسه یازدهم: اولین سمبل کابالا     جلسه دوازدهم: کابالیسم در تمدن بین النهرین     جلسه سیزدهم: سمبل در دو جریان متضاد " کعبه و برج بابل"     جلسه چهاردهم: ثمود و سومریان، صالح در میان ثمود     جلسه پانزدهم: آشوریان، یونس در میان آشور     جلسه شانزدهم: کهانت، هاروت و ماروت     جلسه هفدهم: ادریس در دوران گذر     جلسه هجدهم: ابراهیم، تولد در میان سومر، قیام در مرکز آکد     جلسه نوزدهم: ابراهیم(ع) در مناظره با مردم آکد و سومر     جلسه بیستم: مهاجرت ابراهیم(ع) از بین النهرین     جلسه بیست و یکم: کابالیسم و شهر لوط     جلسه بیست و دوم: ابراهیم(ع) و دو کار بزرگ دیگر     جلسه بیست و سوم: اهرام مصر سومین سمبل کابالیسم     جلسه بیست و چهارم: موسی و فرعون     جلسه بیست و پنجم: رقابت میان سه رکن کابالیسم     جلسه بیست و ششم: کابالا تصوف یهودی نیست     جلسه بیست و هفتم: شیطان پرستی     جلسه بیست و هشتم: کابالیسم در ملک سلیمان     جلسه بیست و نهم: شیطان مجسم نشسته بر تخت سلیمان     جلسه سی ام: نفوذ کابالیسم در میان یهود     جلسه سی و یکم: نفوذ و رواج شیطان پرستی در میان امّت یهود     جلسه سی و دوم: نقش یهودیان در خدمت کابالیسم جهانی     جلسه سی و سوم: کابالا و هخامنشیان ایران     جلسه سی و چهارم: اسکندر، بزرگ سمبل قدرت کابالیسم     جلسه سی و پنجم: قدرت روم     جلسه سی و ششم: کابالیسم و اسلام     جلسه سی و هفتم: برنامه کابالیسم در صدر اسلام در چهار دوره     جلسه سی و هشتم: کابالیسم نمایندگان خود را در کنار پیامبر اسلام(ص) کاشته بود     جلسه سی و نهم: کابالیست ها در برابر پیامبر اسلام(ص)     جلسه چهلم: جریان تمرّد و بدعتِ «اَمن الله ام من رسوله» به یک سنت تبدیل می شود     جلسه چهل و یکم: محفل های شبانۀ کابالیست ها     جلسه چهل و دوم: اولین ویژگی تاریخ مهدوی(عجل الله تعالی فرجه)     جلسه چهل و سوم: ابلیس و انقلاب های مستضعفان     جلسه چهل و چهارم: کلاس درس کابالیسم در مسجد     جلسه چهل و پنجم: کعب الاحبار     جلسه چهل و ششم: قیچی کابالیسم با دو تیغۀ ارسطوئیات و بودائیات

/ 2 نظر / 31 بازدید
گیله مرد

جناب اذر بخش عزیز کتاب کابالا را خواندم مطالب ان بسیار دور از ذهن و غیر منطقی تحریر شده است.اول اینکه معتقدند که تصوف وعرفان همراه ابلیس متولد شد.راه دومی ندارد دوم اینکه شیطان پرستی پایه اول عرفان است یعنی استاد شهید مطهری که انرا به نوعی تائید کرده اند ایشان... یا حضرت امام با ان شعر های عرفانی یا مقام معظم رهبری با خطابه ای که در تائید حافظ زمان امام رض ارائه کردند.و انرا به عرفان کاذب و .. تقسیم کردند.وزبان فارسی را زبان رسمی شیطان میدانند همه و همه نشان از غیر منطقی بودن است.با احترام به مقام معظم رهبری که ایشان عرفان را به نوعی قبول دارند.و به کاذبش ایراد میگیرند.ایا خدای نخواسته ایشان و سایر بزرگان شیطان پرست هستند؟ لطفا مرا راهنمایی کنید.با تشکر از پاسخگویی های قبلی

بسیجی

در یک سایت نقدر دین یهودیت وکابالا نوشته بود که در قران امده یهود تا قیامت با هم جدال خواهند داشت. و سپس نویسنده که خودش ناخواسته خودش را به تله انداخته بود گفت نباید اینرا دلیل بر دوام یهود تا قیامت دانست و منظور قران از قیمات یک چیز دیگر بوده! آدم نمی داند دارن باهاش شوخی میکنن یا جدی میگن؟